המג'הול האיכותי בעולם

התמר הטוב בעולם

לגדל תמרים באהבה זה חשוב, אך מעבר לכך חשוב גם להביא ללקוחות פרי איכותי אשר מגודל ומטופל בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם.
מיקום המטעים שלנו בבקעת הירדן, מאפשר לפרי להבשיל באופן מיטבי, בשל התנאים האופטימליים שיש בבקעה.
התמר הישראלי מיוצא לשוק העולמי בהיקפים של עשרות אלפי טונות לשנה. איכות המג'הולים שלנו גבוהה מאוד ואף עולה על האיכויות המשווקות מארצות הברית וממדינות אחרות במזרח התיכון, זאת בעיקר בשל רמת הטיפול בפרי והמיון האיכותי המבוצע בישראל, אשר מביא ערך גבוה יותר ללקוחות ברחבי העולם.

 

תמר מג'הול אורגני

תמר מג'הול אורגני
אנו ב"תמר הזהב" מתמקדים בגידול תמרים אורגניים, ללא ריסוס וללא דשנים סינתטיים. הדברת המזיקים היא ביולוגית ולא כימית, הדברת העשביה נעשית באמצעות עדרי כבשים הרועים במטע. הפיקוח על המטעים הינו בתקנים אורגניים בינלאומיים לטובת ייצוא הפרי לאירופה, ארה"ב, קנדה ומדינות נוספות.

כל תהליך הגידול שלנו מבוצע על פי התקנים האורגניים בישראל, תקני האיחוד האירופי EU BIO וכן התקן האורגני האמריקאי NOP. הפיקוח על העמידה בתקנים מבוצע על ידי סקאל ישראל אשר מבצעים מעקב שוטף וכן ביקורות במהלך השנה, בדיקות קרקע מן המטעים וכן דגימות של הפרי לבדיקת שאריות של חומרי הדברה.

גידול בתקנים אלו מחייב אותנו לקיים מעקב ורישום של הפעולות במטעים, ביצוע הערכות סיכונים לתקלות ומפגעים ואף חשיבה על פתרונות לבעיות סביבתיות ובטיחותיות שעלולות להיווצר כתוצאה מפעילותנו. אנו נדרשים לבצע ולתעד הכשרות מתאימות לעובדינו, כגון בטיחות בעבודה בגובה, הדרכות עזרה ראשונה וכן תדרוכי בטיחות למשימות המטע השונות.

 

תמרים מתוצרת אורגנית בפיקוח משרד החקלאות ופיתוח הכפר

 

 

 

 

האקלים המושלם לגידול מג'הול
עצי המג'הול בבקעת הירדן נהנים מאקלים המושלם לגידולם – תנאי יובש וחום האופטימליים אשר מאפשרים לפרי לעבור את כל שלבי ההבשלה בצורה מאוזנת.
בקוי רוחב צפוניים או דרומיים יותר, הפרי מדלג שלב בהבשלה – כמו בתמרי הדרום, בעלי גוון חום צהבהב, סיבי ויבש, או לחילופין מבשיל אך נהיה לח ורטוב – כמו בתמרים הצפוניים, בעלי גוון חום – שחור.

תמרים מהחקלאי עד אליך לבית או לעסק
אנו מגדלים ומספקים תמרים אורגניים גדולים ועסיסיים. אנו יכולים לספק בזמן קצר היקפים סיטונאיים, היישר מהמגדל אל הלקוח.

ערכם התזונתי של התמרים
לתמר המג'הול ערך תזונתי אשר מכתיר אותו כממתק טבעי קלאסי. הסוכר בו טבעי, הוא אינו מכיל שומן רב ועשיר במינרלים ובסיבים תזונתיים.

מעוניינים בתמרים? צרו קשר: